Kubki reklamowe ceramiczne

Kubki reklamowe

Kubki reklamowe

Ceramika reklamowa to niezwykle szerokie pojęcie, które odnosi się do różnego rodzaju produktów. Zaliczyć można do nich między innymi kubki, które od wielu lat cieszą się niesłabnącą popularnością. To doskonały pomysł na prezent dla klienta. Bardzo dobrze sprawdzą się one także jako element wyposażenia biura. Do zalet ceramiki reklamowej zaliczyć można między innymi staranność wykonania, możliwość zastosowania zróżnicowanych technik nadruku oraz niską cenę. Co jeszcze warto wiedzieć na temat tego typu produktów? Szereg przydatnych informacji związanych z tym zagadnieniem znaleźć można w poniższym artykule.Jak już zostało wspomniane, ceramika reklamowa to nie tylko kubki reklamowe. Do kategorii tej zaliczyć można wiele innych przedmiotów takich, jak szklanki czy filiżanki. Na ich powierzchni znaleźć mogą się rozmaite wzory naniesione z zastosowaniem zróżnicowanych technik. W ostatnim czasie bardzo dużą popularnością cieszą się kubki oraz filiżanki termiczne, na których nadruk pojawia się dopiero po wypełnieniu ich wrzątkiem.

Kubki reklamowe tworzone są z zastosowaniem technik takich, jak druk bezpośredni, kalkomania lub grawer laserowy. Pierwsza z metod opiera się o zastosowanie specjalnego atramentu, który jest następnie utwardzany z zastosowaniem lampy UV. Główną zaletą tego rozwiązania jest wysoka jakość nadruku, co sprawia, że na takim kubku umieścić można nawet fotografię. Kalkomania opiera się o zastosowanie transparentnej kalki umożliwiającej przeniesienie druku o wybrany kształcie. Jedna z zalet tej metody to wysoka trwałość. Grawer laserowy zakłada z kolei zastosowanie wiązek lasera, które to umożliwiają wykonanie nadruku odpornego na ścieranie czy działanie środków chemicznych.

Kubki reklamowe ceramiczne są zarówno estetyczne, jak i niedrogie, co sprawia, że ich na zakup bez obaw pozwolić mogą sobie niewielkie firmy oraz te, które dysponują ograniczonym budżetem. Nadruk na tego typu produkcie uwzględniać może zarówno logo, jak i slogan reklamowy czy dane teleadresowe.